Pop-up tirdziņos — vienots dizains
  • Опубликовано: 23.02.2024 19:31

Rīgas domes mājas lapā www.riga.lv ir publicēti Rīgas pašvaldības Pilsētas attīstības departamenta izstrādātie vienotie kritēriji īslaicīgo jeb tā dēvēto “pop-up” tirdziņu dizainam. Kritēriji izstrādāti, uzklausot tirdziņu organizatorus un dalībniekus, kā arī izprotot to iespējas.

“My Expo” pateicas visiem, kuri spēja ieklausīties, izprast un pieņemt vietējo amatnieku, dizaineru un mājražotāju viedokli un Rīgas pilsētas vēsturiskā daļā, t.sk., arī Vērmanes dārzā, tirdziņos ļaut izmantot baltās nojumes nevis tumši pelēkās 2 x 2 m nojumes kā tas bija izteikts iepriekš.

Esam priecīgi, ka sadarbībā ar Pilsētas attīstības departamentu esam izstrādājuši arī vienotu dizainisko risinājumu, organizējot tirdziņus Vērmanes dārzā. Mēs to ņemsim vērā un ieviesīsim jau tuvākajos My Expo organizētajos tirdziņos

“Pilsētas attīstības departaments novērtē un izsaka atzinību tirdziņu organizatoriem, kuri ieviesuši vienotu vizuālo identitāti, atbilstoši Rīgas valstspilsētas ārtelpas prasībām. Tā ir kalpojusi kā labs paraugs citiem organizatoriem ne tikai Rīgā, bet arī citviet reģionos.” Tā rakstīts informācijā presei.

Pilns teksts te:

https://www.riga.lv/lv/jaunums/izstradati-vienoti-kriteriji-islaicigo-tirdzinu-dizainam?fbclid=IwAR3uXgULI6sYwWxrmwDm0d_vwFzNwoIrmyxPL11ryiseRYoOGdFYjP8pWDk